about             about


about             about

Я:

  • виконую те, що обіцяю, і як правило - більше того;
  • постійно удосконалюю свій рівень і професіоналізм;
  • віддаю переваги особистим зустрічам при появі нового клієнта;
  • зберігаю, примножую та систематизую базу клієнтів;
  • застосовую власну програму лояльності до постійних партнерів, яка може передбачати в собі безоплатні виїзди на термінові виклики, надання консультацій професіоналів, постачання обладнання тощо…
  • зосереджуюсь на забезпеченні найкращих рішень для користувачів, орієнтуюсь виходячи з потреб замовників;
  • не зациклююсь на вирішенні питань тільки в рамках оголошених видів діяльності, запитуйте - надам відповідь, можу допомогти - зроблю;
  • конструктивно та оперативно вирішую "нештатні", аварійні ситуації;
  • генерую новітні ідеї та втілюю їх не відходячи "від касси"
  • концентруюсь на постійному розвитку і самовдосконаленні;
  • не стримую "польотів думки", застосовую до наших співробітників принцип "задумав - роби"

використовую наступні принципи:

  • кошти, що надходять від клієнта, не повинні перевищувати наші витрати на вирішення його задач;
  • розрахунки комерційних пропозицій, додатки до угод та плани - календарі обслуговування ми здійснюємо через власну базу даних на основі платформи Lotus Notes (IBM);
  • одна з умов партнерства – безпосередня робота із споживачем.